همکاری با آرت تول

درصد همکاری با آرت تول چگونه است ؟

اگر محتوا بصورت محصول قابل فروش باشد و امتیاز انتشار آن بصورت انحصاری در اختیار شرکت آرت تول باشد، 60 درصد از سود کل هر فروش به تولید کننده تقدیم میگردد، در صورتی که محصولی چه در گذشته ، حال و آینده در وب سایت‌ها و شرکت‌های غیر وابسته به آرت‌تول قرار گرفته باشد، شرکت ما به دلیل داشتن چارچوب حرفه‌ای از ادامه نشر این محصول معذور خواهد بود، آرت‌تول خود را موظف و مسئول میداند تا بهترین، با‌کیفیت ترین و منحصر بفردترین محتوای آموزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

 

محتوای من چقدر ارزش دارد؟

ارزش گذاری محصول امری بسیار مهم می‌باشد. شما می‌توانید محصولات خود را به کمک تیم بازاریابی شرکت آرت تول ارزش گذاری نمایید. ما بر اساس معیارهای مختلف رشد بازار و قیمت‌های رقابتی، بازهٔ قیمت را به تولید‌کننده پیشنهاد خواهیم داد. تولیدکننده می‌تواند بر اساس تشخیص و سیاست‌های رقابتی خود، قیمت نهایی را مشخص نماید.

 

نحوه و شرایط تسویه در آرت تول

در پنل آرت تول لیست کاملی از فروش، درآمد، میزان بازخورد، و تعداد شرکت‌کنندگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در تولید آموزش‌های بهتر به شما کمک نماید. در صورتی که مبلغ حساب شما بیشتر از ۱۰۰ هزارتومان باشد، در هر زمانی که مایل بودید می‌توانید درخواست تسویه حساب خودتان را بدهید. آرت تول در روز پانزدهم هر ماه به درخواست‌های تسویه رسیدگی می‌کند و ظرف مدت ۷۲ ساعت از پایان وقت اداری پانزدهم ماه شمسی مبلغ مورد درخواست به حساب اساتید واریز خواهد شد.

لطفا پس از مطالعه کامل شرایط همکاری، فرم انتهای صفحه را تکمیل و بر روی دکمه “با آرت تول همکاری می‌کنم” کلیک فرمایید.

 

فایل‌های مورد نیاز آموزش ویدیویی

در صورتی که می‌خواهید ویرایش ویدیو از جانب آرت تول صورت گیرد در انتهای همین صفحه در فرم ثبت نام گزینه “می‌خواهم آرت تول ویرایش ویدیو را انجام دهد ” انتخاب فرمایید. (هزینه ویرایش با توجه به مدت زمان ویدیو بعد از فروش محصول ازمبلغ قابل پرداخت مدرس کسر خواهد شد.) (برای هر 60 دقیقه مبلغ 20 هزار تومان برای هر دوره می‌باشد)

در صورتی که می‌توانید ویرایش ویدیو را خودتان انجام دهید ما فایل های لازم از جمله واتر مارک ویدیو ، اپنر و کلوزر آرت تول را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا شما خروجی ویدیویی را تحویل دهید. در صورت تمایل انتهای همین صفحه در فرم ثبت، به پرسش آیا می‌خواهید ویرایش ویدیو از جانب آرت تول انجام شود پاسخ خیر خودم انجام می‎‌دهم را انتخاب فرمایید.

توجه : ویرایش ویدیو فقط با نرم افزار کمتازیا و یا پریمیر می‌باشد.

 قبل از ضبط و آماده سازی آموزش مورد نظرتان حتما با واحد آموزش آرت تول تماس حاصل فرمایید و نمونه کارهای طراحی خود را ارسال نمایید. در صورت تاییدِ شما از طرف گروه هنری آرت تول می‌توانید دوره های آموزشی خود را تولید و منتشر نمایید.(نگران نباشید اگر واقعا علاقه به ضبط  آموزش دارید و ابزار آن را دارید واحد آموزش به شما کمک می‌کند تا به استاندارد های لازم برسید و ضبط دوره آموزشی را آغاز نمایید. پس درخواست مدرس شدن را هم اکنون ارسال فرمایید.)

 

1 – استانداردهای آرت تول برای تولید آموزش ویدیویی و تصویری

 

  • استفاده از دوربین یا گوشی مناسب و پایه دوربین (یا هر ابزاری که بتوانید دوربین را در جای خود ثابت نگه دارید) برای ضبط ویدیو بسیار حائز اهمیت است. کیفیت ویدیو و تصویر باید در حدی باشد که کاربران بتوانند جزئیات کار را مشاهده نمایند.در صورتی که می‌خواهید برای ضبط ویدیو از گوشی استفاده نمایید نمونه ویدیو خود را ارسال و در صورت تایید دوره خود را ضبط نمایید.
  • بایگانی تصویر آموزش داده شده در انتهای هر ویدیو (عکس گرفتن از تصویر پایان کار هر ویدیو با دوربین ، گوشی یا اسکنر ) به صورتی که واضح و مشخص باشد. (در این زمینه می‌توانید با واحد هنری آرت تول هماهنگ کنید و نمونه اسکن را ارسال نمایید).
  • نرم افزار Camtasia نرم‌افزار مناسبی برای ویرایش ویدیوهای آموزشی است و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، صدا و تصویر را به صورت جداگانه با نرم‌افزارهای مختلف ضبط کرده و وارد این نرم افزار کنید.
  • اندازه تصویر در ویدیوی آموزشی باید به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند به راحتی جزئیات تصویر را مشاهده و آموزش را دنبال کند. پشنهاد آرت تول (1280×720)HD است.
  • ترجیحا برای آموزش های ویدیویی از بزرگنمایی تصاویر بی‌کیفیت خودداری کنید چراکه تصویر را پیکسلی نشان داده و تجربهٔ مناسبی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند.
  • در ابتدای تولیدات آموزشی حتما خودتان را معرفی نمایید. محصولات شما در صفحه شخصیتان با تصویر و مشخصات شما قرار می‌گیرد و مخاطب‌های شما شناخت کاملی از شما خواهند داشت. محصول شما به نام شما ثبت و منتشر خواهد شد و آرت تول تنها امتیاز انتشار اثر را داراست. بنابراین نیازی نیست که در بین محتوای ویدیویی تبلیغات نمایید یا چهره خودتان را در ویدیو قرار دهید. در تولید محصولتان حرفه‌ایی عمل کنید.

کیفیت صدا

  • صدای رسا و با کیفیت یکی از مهمترین ویژگی‌های ویدیوهای آموزشی می‌باشد. کاربران دوست دارند صدایی که می‌شوند بدون نویز باشد و نسبت به صدای بی‌کیفیت واکنش منفی نشان می‌دهند.
  • برای صدای خوب، الزاما نیازی به میکروفون گران‌قیمت ندارید. بلکه برای مطمئن شدن از کیفیت صدا، حتما قبل از ضبط با سیستم‌ها، تنظیمات و میکروفون‌های مختلف صدای خود را تست کنید.
  • در آموزش‌های خودتون از موسیقی استفاده نکنید.
  • در صورت استفاده از موزیک حتما به این نکته توجه کنید که صدای موزیک مانع شنیده شدن صدای شما نشود و همچنین موزیک انتخابی متناسب با موضوع و شیوهٔ ارائه‌ی شما باشد.
  • لطفا قبل از ضبط حتما چندین بار تمرین کنید تا مطالب را بتوانید به خوبی و بدون تپق زدن انتقال دهید، چرا که کاربران دوست دارند مدرس کاملا به مبحث مسلط باشد. وقتی تولیدکننده برای به خاطر آوردن چیزی فکر کند، کاربر این موضوع را به حساب عدم تسلط کافی برای انتقال محتوا می‌گذارد.
  • یکی از مهمترین وجوه تمایز مدرسین، بیان خوب و انتقال مناسب محتوا به کاربران است. مدرسین باید به موضوع آموزشی خود تسلط داشته باشند و بتوانند به راحتی آن را به کاربران خود منتقل کنند. تلفظ صحیح کلمات فارسی و انگلیسی نیز در بیان تاثیر مستقیم داشته و در انتقال مناسب و صحیح محتوا به کاربران نقش مهمی دارد.
  • برای اینکه کاربران بیشتر با شما و محتوای ارتباط برقرار کنند، بهتر است که با انرژی صحبت کنید.
  • یکی از ویژگی‌های مهم ویدیوهای آموزشی، مسئله ضرباهنگ یا بی‌وقفه بودن(Non-Stop) انتقال اطلاعات است، بنابراین بهتر است برای رضایت کاربران از اتلاف زمان آنها خودداری کنید. به عنوان مثال اتلاف زمان برای پیدا کردن عکس و نوشته.
  • شما می‌توانید قبل از ضبط، فایل‌های مورد نیاز آموزش را در یک فولدر نگهداری کنید تا در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.
  • از آنجا که محتوای شما به نام خودتان در فرانش منتشر می‌شود، بنابراین محتوا تأثیر مستقیم در برندینگ شما و معرفی‌تان به دیگران دارد، و در نتیجه محتوای باکیفیت از فروش بهتری برخوردار خواهد شد.

ویدیو معرفی

  • ویدیوی معرفی مناسب، به کاربران کمک می‌کند تا با اعتماد بیشتری محتوای شما را برای یادگیری انتخاب و خریداری نمایند.
  • ویدیوی معرفی شامل توضیحاتی در مورد اطلاعاتی است که در این دوره به کاربران انتقال داده می‌شود.
  • برای ترغیب کاربران به مشاهده‌ی ویدیوی معرفی شما، توصیه می‌کنیم ویدیوی معرفی شما حداقل یک و حداکثر سه دقیقه باشد.

موضوعاتی که بهتر است در ویدیوی معرفی به آن اشاره کنید شامل موارد زیر می‌شود:

  • معرفی مدرس (من …. از گروه آموزشی آرت تول )
  • سابقه (در صورت تمایل)
  • موضوع دوره و موضوعاتی که در دوره به آن اشاره خواهد شد؟
  • این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
  • پیش نیاز دوره چیست؟
  • در انتها کاربران چه چیزی را یاد می‌گیرند؟

بخش بندی آموزش ویدیویی وتصویری

  • کاربران ویدیوهای کوتاه و گام‌به‌گام را راحت‌تر دنبال می‌کنند. بنابراین جهت انتقال بهتر مفاهیم و یادگیری بهتر کاربران، توصیه می‌شود دوره آموزشی خود را به انتخاب خودتان، به بخش‌های کوچک چند دقیقه‌ای تقسیم کنید.
  • بهترین زمان برای هر ویدیو کمتر از 12 دقیقه است، مگر آنکه مبحث در این زمان نگنجد. اگر ویدیوی شما بلندتر از این زمان شد سعی کنید ضرباهنگ آن را حفظ کنید تا کسل‌کننده نشود و حواس یادگیرنده پرت نشود. ویدیوهای کوتاه، تأثیر زیادی در سهولت یادگیری و حفظ توجه و تمرکز کاربر دارد و مسیر آموزش را به روشنی برای کاربران مشخص می‌کند.
  • برای آموزش تصویری مطالب با طول 1200 کلمه بسیار مناسب است.
  • فایده‌ی دیگر تقسیم آموزش به ویدیوهای کوتاه این است که باعث می‌شود موضوعات در ویدیوهای مجزا قرار بگیرد و به کاربران کمک می‌کند که راحت‌تر موضوعی که دنبالش هستند را پیدا نمایند. این کار یادگیری کاربر را راحت‌تر می‌کند.
  • برای آموزش های تصویری اگر مطالب شما در یک مطلب نمی گنجد و نیاز به چند مطلب برای ارائه آن دارید میتوانید آن را بخش بندی نمایید.

انتخاب محتوای آموزشی

  • قبل از شروع به تولید دوره ویدیویی و تصویری با گروه آموزشی آرت تول ارتباط برقرار نمایید و در صورت تایید محتوای آموزشی ضبط دوره را آغاز نمایید.
  • انتخاب محتواهایی که کمتر یا به صورت سطحی در مورد آن در وب فارسی صحبت شده، می‌تواند یکی از رموز موفقیت محتوای آموزشی شما باشد.

اگر تا اکنون دوره آموزشی نساخته اید و امکانات و شرایط ضبط دوره را دارا می‌باشید فقط کافیست با گروه هنری آرت تول ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان آرت تول شما را برای یک تولید خوب راهنمایی نمایند. اگر سوال دیگری دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قوانین تولید

2- قوانین تولید آموزش ویدیویی و تصویری

  • در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات در آموزش (ویدیویی، صوتی، واترمارک، لوگو، کپشن و زیرنویس)، دوره جهت اصلاح به مدرس عودت داده خواهد شد. اگر تبلیغات موردنظر پس از بارگذاری دوره در آرت تول محرز شود دوره تا زمان رفع مشکل، از دسترس عموم خارج خواهد شد.
  • آرت تول هیچ‌گونه تغییری در محتوای دوره ویدیویی مانند ویدیو، صدا و کیفیت نخواهد داد و فایل آموزشی داخل سایت بارگزاری می‌شود. اما مطالب تصویری باید طبق استاندارد های گوگل باز نویسی و به عبارتی سئو شده منتشر شوند. لازم به ذکر است در اصل محتوا تغییر ایجاد نمی‌شود اما برخی موارد مانند عنوان بندی و … در صورت نیاز قرار خواهد گرفت.
  • آرت تول  تنها اقدام به انتشار محتوایی می‌کند که به شکل کامل با قوانین آرت تول منطبق باشد.
  • هر دوره ‌‌آموزشی باید دارای ویدیوی «معرفی دوره» باشد. (شما میتوانید برای کیفت بهتر از مشاوران آرت تول برای متن معرفی کمک بگیرید)
  • مسئولیت هرگونه رفع اشکال در تولید و محتوای دوره بر عهده مدرس است.
  • هر دوره آموزش ویدیویی برای انتشار به فرم توضیحات نیاز دارد، که باید به شکل کامل و دقیق توسط مدرس تکمیل شود. عدم تکمیل هر یک از بخش‌های فرم باعث بازگشت دوره به مدرس جهت اصلاح خواهد شد. توضیحات مورد نیاز جهت تکمیل فرم، در داخل فرم نمونه به شکل کامل ارائه شده است.
  • فایل ارسالی آموزش ویدیویی شامل ویدیوها، فایل توضیحات دوره(درصورت وجود) و فایل‌های پروژه (فتوشاپ ایلستریتور ….) است.
  • امکان به‌روزرسانی آموزش ویدیویی در آرت تول برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید کاربرانی که از قبل در آن دوره ثبت نام کرده‌اند به آپدیت‌های شما دسترسی دارند و امکان فروش مجدد دوره وجود ندارد.
  • ما همواره بهترین تلاش خود را خواهیم کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ کلیه درخواست‌ها را ارسال کنیم؛ اما به طور معمول، زمان پاسخگویی به هر درخواست، ۳ تا 6 روز کاری است.

چگونگی ارسال آموزش

3- چطور می‌توان ویدیوها را ارسال کرد:

  • پس از آنکه نمونه موضوع و محتوای آموزشی شما توسط کارشناسان محتوای آرت تول تایید شد، می‌توانید دوره را به صورت کامل ضبط و برای ما ارسال نمایید.
  • ابتدا ویدیوها را به ترتیب شماره، همراه فرم دوره، فایل پروژه و در صورت تمایل، تصویر مورد نظر برای بنر دوره را در یک فایل zip قرار داده و آن را در یک وب‌سایت هاستینگ مانند مدیافایر آپلود کرده و در آخر لینک آن را به ایمیل Arttool.ir [at] gmail.com یا info [at] arttool.ir و یا ویدیوها ی خود را به آیدی تلگرام arttool  ارسال نمایید. DVD  پست فرمایید.
  • حداقل مدت زمان دوره ۳۰ دقیقه می‌باشد.
  • حداقل زمان برای ویدیو آموزشی 10 دقیقه (تک ویدیو آموزشی فقط رایگان منتشر می‌شود)
  • تصویر ارسالی شما باید حداقل در سایز 750*430 یا ضرایب متناسب آن بوده و بعد از تایید تیم طراحی در بنر دوره شما استفاده خواهد شد. (در صورت عدم ارسال تصویر هنگام ارسال دوره، امکان تغییر بنر دوره وجود ندارد.)
  • توجه داشته باشید که ارسال فایل به هیچ‌عنوان نباید از طریق سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مثل آپارات یا یوتیوب کانال تلگرام و … انجام شود.
  • درصورت عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت یا محدود بودن ترافیک حجمی، می‌توانید فایل‌های دوره خود را از طریق  پست برای آرت تول ارسال نمایید.(برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید)

قوانین ارسال آموزش تصویری

ویدیو ارزشمند از جک کنفیلد درباره‌ی اهمیت آموزش دادن و دوره های آموزش مشاهده فرمایید.

 

راه‌های ارتباطی

» دایرکت اینستاگرام : arttool_ir@

» ایمیل مدیریت: info [at] arttool [Dot] ir

» ایمیل پشتیبانی : support [at] arttool [Dot] ir

» شماره تماس : 09024447090

» تلگرام : arttool@